Առաջադրանք
1. Գտիր ստորոգյալները, որոշիր տեսակները
·
Ամպրոպից հետո աշխարհը և դու հասկանալի եք լինում ավելի։
·
Իմ աչքերի մեջ այնքան կրակներ եմ մարել ես։-պարզ
·
Ջուրը տվեց հողին ծարավ, տիղմ ու փրփուր՝ ծովին ծարավ, այս էր ամբողջը։-պարզ
·
Եվ մենք ավելի սիրով ենք իրար «բարի լույս» ասում։-պարզ
·
Բանաստեղծություն գրելու պահին ամբողջ աշխարհը իմ տեղն ու տունն է։-բաղադրյալ
2. Գտիր համաձայնության սխալները.
·
Ողջ ժողովուրդը պապանձված կանգնել էր Բուղայի մահացու սպառնալիքի առաջ։
·
Այս ամենը վկայում է, որ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակի վրա չի եղել։
·
Զոհրակի զորքը սրընթաց անցավ գետը և սկսվեց մարտը։
·
Բան կա, որ եթե իմանաս, կզայրանաս։
·
Դրսում ցուրտ էր, և ոչ մի մարդ, ոչ մի կենդանի չէր երևում։
·
Պետական բոլոր մուծումները ձեռնարկության կողմից կատարվել էին ժամանակից շուտ։
·
Այդ օրը պահարանից անհետացավ ամուսնու նվիրած մատանին, և
·
մի քանի ուրիշ զարդեր։
·
Պարզ դարձավ՝ ամբոխը չէր հավատում իրենց առաջնորդին։
·
Ե՛վ քույրը, որ նեղացլ էր իրենից, և՛ հայրը, որ ասես ոչինչ չէր նկտում, և՛ մայրը, որ հաշտության եզրեր էր փնտրում բոլորի միջև, այդ պահին նրա հոգին չէին մխիթարում։
·
Ո՛չ ստացած աշխատավարձը, ո՛չ հարազատներիապահովությունը, ո՛չ երեխաներին կրթության տալու լայն հեռանկարը չէր ստիպում նրան ստրկանալ։
·
Անդրադառնալով ռուս-ուկրաինական վեճին՝ Ամերիկայի Միացյալ Նահանգները հաստատեց, որ պաշտոնական Մոսկվան քաղաքական ճնշում է գործադրում հարևանների վրա։
Комментариев нет:
Отправить комментарий