Հայոց լեզու
·
Գտիր սխալները և ճշտիր.
1. Մի՞թե ես հանցագործ եմ , որ հսկում ես բոլոր քայլերիս։
Մի՞թե ես հանցագործ եմ , որ հսկում ես բոլոր քայլերս։
2. Հայրը միշտ բատարել էր որդու բոլոր ձեռնարկումներին։
Հայրը միշտ բատարել էր որդու բոլոր ձեռնարկումները։
3. Ինձ ներողություն մի՛ խնդրիր չարած սխալներիդ համար։
Ինձնից ներողություն մի՛ խնդրիր չարած սխալներիդ համար։
4. Իր կրոնն ու հայրենիքին ուրացողից ոչ մի լավ բան չսպասես։
Իր կրոնն ու հայրենիքը ուրացողից ոչ մի լավ բան չսպասես։
5. — Ես առարկում եմ այդ պաշտոնին նրա նշանակվելը,- ասաց տնօրենը։
— Ես առարկում եմ այդ պաշտոնին նրա նշանակելը,- ասաց տնօրենը։
6. Ամբողջ ժողովուրդը պապանձված կանգնել էին՝ ասես խլացած Բուդդայի սպառնալիքների առաջ։
Ամբողջ ժողովուրդը պապանձված կանգնել էր՝ ասես խլացած Բուդդայի սպառնալիքների առաջ։
7. Այս ամենը վկայում են, որ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակի վրա չի եղել։
Այս ամենը վկայում է, որ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակի վրա չի եղել։
8. Զոհրակի զորքը սրընթաց անցան գետը, և սկսվեց մարտը։
Զոհրակի զորքը սրընթաց անցավ գետը, և սկսվեց մարտը։
9. Բաներ կա, որ եթե իմանաս, կզայրանաս։
Բաներ կան, որ եթե իմանաս, կզայրանաս։
10.
Պետական բոլոր մուծումները ձեռնարկության կողմից կատարվել է ժամանակից շուտ։
Պետական բոլոր մուծումները ձեռնարկության կողմից կատարվել են ժամանակից շուտ։
·
Տրված բաղադրիչները դասավորիր մեկ բարդ նախադասության մեջ տրամաբանական հաջորդականությամբ.
ա) և սարահարթի վրա երևաց լեռնային գյուղը՝ առանց ծառերի, առանց այգիների, օղակված կանաչ մարգագետիններով և բաց առուներով
բ) կեսգիշերին աղմկում խոր ձորերում
գ) լռում են լեռան սառույցներից իջնող այդ առուները
դ) հետո ես և Ցոլակը իջանք ձորակը, նորից բարձրացանք
ե) իսկ երբ արևը զարթնում է
զ) որոնց ջրերը արևամուտին վարարում են։
դ․ հետո ես և Ցոլակը իջանք ձորակը, նորից բարձրացանք
ա․ և սարահարթի վրա երևաց լեռնային գյուղը՝ առանց ծառերի, առանց այգիների, օղակված կանաչ մարգագետիններով և բաց առուներով
զ․ որոնց ջրերը արևամուտին վարարում են։
բ․ կեսգիշերին աղմկում խոր ձորերում
ե․ իսկ երբ արևը զարթնում է
գ. լռում են լեռան սառույցներից իջնող այդ առուները
·
Առանձնացրու բաղադրիչ նախադասությունները և գրիր որպես պարպզ նախադասություններ։ Որտեղ անհրաժեշի է, փոփոխություններ արա։
·
Գտիր համաձայնության սխալները, ուղղիր.
1. Նրանց միշտ, ամենուրեք և հաստատապես պետք է պատճառն ու նպատակը։
Նրանց միշտ, ամենուրեք և հաստատապես պետք են պատճառն ու նպատակը։
2. Լույսի շուրջը պտտվում են թիթեռնիկները, իսկ բաց պատուհանից ներս են հասնում ծաղիկների բուրմունքը։
Լույսի շուրջը պտտվում են թիթեռնիկները, իսկ բաց պտուհանից ներս է հասնում ծաղիկների բուրմունքը։
3. Կան մարդու գոյության իմաստը քննող բազմաթիվ հետաքրքիր ֆիլմեր՜ որոնցից առանձնանում են «Կորուսյալները»։
4. Որպես մարդ՝ նա հարգված էր՜ բայց որպես բժիշկ՝ նրան այնքան էլ չէին սիրում։
Որպես մարդ՝ նա հարգված էր՜ բայց որպես բժիշկի՝ նրան այնքան էլ չէին սիրում։
5.
Ուղեգրի արժեքի մեջ մտնում է նաև նախաճաշն ու ընթրիքը։
Ուղեգրի արժեքի մեջ մտնում են նաև նախաճաշն ու ընթրիքը։
6.
Ամեն մեկը չեն կարողանա այդպես արտահայտել իրենց մտքերը։
Ամեն մեկը չի կարողանա այդպես արտահայտել իր մտքերը։
7.
Բոլոր տները և հիվանդանոցը ներկված էր սպիտակ գույնով և զարմացնում էր իրենց մաքրությամբ։
Բոլոր տները և հիվանդանոցը ներկված էին սպիտակ գույնով և զարմացնում էր իրենց մաքրությամբ։
8.
Գործակալությունում ընդունվում է տոմսերի նախնական պատվերներ։
9.
Ստուգումներին կմասնակցեն կա՛մ Հակոբը, կա՛մ Եվան։
Ստուգումներին կմասնակցի կա՛մ Հակոբը, կա՛մ Եվան։
10.
Համակարգչի առջև երկար նստելուց տղայի աչքերը ցավում էր։
11. Համակարգչի առջև երկար նստելուց տղայի աչքերը ցավում էին։
·
Ուղղակի մեջբերվող խոսքը դարձրո՛ւ անուղղակի, հետևիր կետադրությանը։
·
Որտեղ հարկավոր է, և-ից առաջ ստորակետ դի՛ր.
1. Նա զգում էր, որ այլևս չի տեսնելու հարազատ դարձած այդ մարդուն և սիրտը ճմլվում էր։
2. Ոստիկանները ժամանեցին կեսօրին, և ամբողջ գյուղը տակնուվրա անելուց հետո գտան Մարգարին։
3. Մենք շատ բան ենք կորցրել պատմության քառուղիներում և կորցրածը գտնելու համար դեռ շատ պիտի դեգերենք։
4. Հանկարծ փայլատակեց ինչ-որ լույս,վ ծ և շրջապատը լուսավորվեց։
·
Դասավորիր պարբերությունները տրամաբանական հաջորդականությամբ.
1. Մարդաշատ հրապարակնեում ու շուկաներում, հմայված ունկնդիրներով շրջապատված, հնչեցնելով կիֆարայի լարերը, Հոմերոսը, երգելու պես ծոր տալով արտասանում էր իր պոեմները։ Եվ ունկնդիրների առջև վերակենդանանում էին Իլիոնի (այդպես էին անվանում Տրոյա քաղաքը) և իրենց սևակող նավերով տրոյացիներին հնազանդեցնելու եկած հույների տասնամյա արյունահեղ պատերազմի հերոսական պատկերները։
2. Մեծ էր Հոմերոսի փառքը։ յդ պատճառով էլ հունական յոթ քաղաքներ վիճում էին նրա ծննդավայրը կոչվելու պատվին արժանանալու համար։
3. Էգեյան ծովի ալիքների նման սահուն հոսում էր հոմերոսյան երգը։ Պոետի ժամանակակիցները հավատացած էին, որ նրա երգից ապառաժները կյանք են առնում։ սանձահարվում են վայրի գազանները, և աստվածներն են, որ, նախանձից դրդված, կուրացրել են նրան։
4. Լեգենդները պատմում են, որ հազարամյակներ առաջ Հելլադայի քաղաքներով ու գյուղերով թափառում էր կույր ասացող Հոմերոսը։ Նա լսում ու հիշողության մեջ էր պահում ժողովրդական ավանդությունները, ճակատամարտերի, նետաձգության մրցությունների պատմություններրը, կիսաստված-կիսամարդ հերոսների քաջագործությունների մասին պատմող առասպելները։ Հետագայում դրանց հիման վրա նա ստեղծեց «Իլիական» և «Ոդիսական» պոեմները։
·
Տրված են հունգարերեն գոյականներ և դրանց բոլորի հայերեն թարգմանությունները՝ անկանոն հերթականությամբ.
ա) հունգարերեն բառերի դիմաց գրիր դրանց հայերենները (առանց համացանցը ըգիագործելու)։
բ) բացատրիր լուծման տրամաբանությունը։
ա) հունգարերեն բառերի դիմաց գրիր դրանց հայերենները (առանց համացանցը ըգիագործելու)։
բ) բացատրիր լուծման տրամաբանությունը։
Եվտերպ-ազգանունը
Սքո առարկաներ-անունը գրված խանութի վրա,ոսկեգույն
տառերով։
Մորիս Բալոտեն- ծեր մարդը - «հրեշ»
Գերեզմանի
մոտակայքում
70-ի մոտ
նիհար տղամարդ
Հուղարկավորման
պսակները
Մանշակագույն
ժապավեններ
Աչքերը պաղել
Մտածեցին,
որ ուզում է սպանել իր բարեկամներին
Օրենսգիրքը
չի արգելում գնել շատ
Նա շատ էր
կարդում газета
Չունի ոչ
ոքի, ոչ-մի բարեկամ
“Լավագույն
գնորդը”
Քաղաքի ծայրում,գերեզմանների
մոտ կար մի խանութ, որի վրա ոսկեգույն տառերով գրված էր “Սքո Առարկաներ”,այդ խանութը
Տիկին և Պարոն Երտեպներինն էր։Մի օր մի 70-ի մոտ նիհար տղամարդ մտնում է այդ խանութ։Տիկին
Երտեպետը նուրբ ձայնով ասում է։
-Բարև ձեզ,ինչ
կցանկանաք։
Ծեր մարդը
խնդրում է ցույց տալ նրան,թե որտեղ են գտնվում հուղարկավորման պսակները։ Տիկին Ետերպը
ուղեկցում է Մարդուն դեպի պսակները,որոնք դրված են պատի տակ։ Տիկին Երտեպետը ասում
է։
-Ձեզ ում
համար է պետք, ինչպես տեսնում եք մենք ունենք շատ մեծ տեսականի։
Եվ սկսում
թվարկել ժապավենների վրայի գրվածնները։
Գրականություն.
·
Քեռի Թորոսը Մհերին ուղարկում է Գորգիկ իշխանի մոտ։ Ի՞նչ նպատակով է ուղարկում։
Ձի վերցնելու
քանի,որ որսի համար ձի էր պետք։
·
Ինչո՞ւ որոշեցին, որ Մհերին ձի է անհրաժեշտ որսի գնալու համար։
Որովհետև շատ
մեծացել և ծանրացել էր, չեր կարողանում որսին հասնել, ոտքերը խրվում էին հողի մեջ,
այդ պատճառով նրանք ձի էին ուզում։
·
Ի՞նչն էր խանգարում առաջվա նման վազելով որս անելուն։
Նա շատ ծանր
էր, նրա ոտքերը խրվում էին հողի մեջ։
·
Գորգիկ իշխանի երկրից վերադառնալիս մարդիկ նայում էին Մհերին և ծիծաղում։ Ի՞նչն էր այդ զվարճանքի պատճառը։
Նրա վրա
ծիծաղում էին, որովհետև ձիուն դրել էր նրա ուսին և տանում էր։
·
Ինչպե՞ս է Մհերը «Առյուծաձև» մականունն ստանում։
·
Ի՞նչ փորձություն է հաղթահարում Մհերը՝ Արմաղանի հետ ամուսնանալու համար։
·
Ինչպե՞ս է պատահում, որ Մհերը Մսրա Մելիքի հետ հաշտության պայման է կապում և ինչ պայման էր դա։
·
Ինչո՞ւ է Արմաղանը երդվում, որ Մհերին չի ընդունի որպես ամուսին, եթե նա գնա Մսր։
·
Ինչո՞ւ Մհերը չէր կարող մերժել Իսմիլ խաթունի՝ Մսր գնալու հրավերը։
·
Ինչո՞ւ են երդմնազանց լինում Մհերն ու Արմաղանը, ո՞րն էր նրանց երդմնազանցության «վարձը»։
Հայոց լեզու
·
Կարդա տեքստը։
·
Տարբեր գույներով ներկիր գոյականներն ու բայերը։
·
Շարադրիր՝ ըստ այս տեքստի ինչո՞վ է պայմանավորված մարդու ինքնագնահատականը։
Ինքնագնահատական
Բերնար Վերբեր
«Բացարձակ և հարաբերական գիտելիքի նոր հանրագիտարան» գրքից
Բերնար Վերբեր
«Բացարձակ և հարաբերական գիտելիքի նոր հանրագիտարան» գրքից
Ինքնագնահատականի մեխանիզմը բացահայտող մի գիտափորձ է արվել։ Սկզբում սոցիոլոգները առաջարկել են մի խումբ երիտասարդների լրացնել ընդհանուր զարգացածությունը որոշող մի քանի շատ պարզ հարցարաններ։ Փորձարկվողները հեշտ գլուխ են բերել հանձնարարությունը, որից հետո նրանց հրավիրել են մի սենյակ, ուր երիտասարդ կանայք են։ Թեստը հաջող լրացրածները, այսինքն՝ գիտափորձի բոլոր մասնակիցները, հեշտությամբ ծանոթացել են ամենագեղեցիկ աղջիկների հետ։
Երիտասարդների հաջորդ խմբին նույնպես առաջարկել են հարցարան լրացնել, բայց այս անգամ՝ զգալիորեն բարդացված։ Ոչ ոք գլուխ չի հանել առաջադրանքից։ Աղջիկների հետ հանդիպելիս համարձակվել են զրույցի բռնվել նրանցից համեմատաբար ավելի քիչ հմայիչների հետ։
Աղջիկների հետ կատարած գիտափորձի արդյունքը նույնն է եղել։ Եթե աղջիկները հաջողությամբ հաղթահարում են հեշտ հարցարանը, անվարան ծանոթանում են ամենահմայիչ երիտասարդների հետ և արհամարհանքով վերաբերվում նրանց, ում համարում են իրենց ուշադրությանն անարժան։
Այսպես, հասարակ փորձի միջոցով հնարավոր է շահագործել ինքնագնահատականը։ Ամեն մարդ ստանում է լավ կամ վատ գնահատական հասարակությունից, որի ներսում ապրում է։ Նրա ինքնագնահատականը մեկ բարձրանում, մեկ իջնում է՝ կախված դրվատանքից կամ նախատինքից։ Եթե ուզում եք իրոք ազատ մարդ լինել, պիտի հաղթահարեք կախումը «աղել-յուղելուց» և ինքներդ ձեզ միավորներ տաք։ Այդ դեպքում ինքնագնահատականը բարձրացնելու համար կարելի է ռիսկի գնալ, փորձել ինչ-որ իրոք դժվար մի բան անել՝ հասկանալու համար, թե ինչի եք ընդունակ։ Բայց չարժե առանձնապես տրտմել, եթե հանկարծ ձախողեք։ Հաղթանակը, բացի ձեր տաղանդից, շատ ուրիշ հանգամանքներով էլ է պայմանավորվում։ Այնպես որ հարկավոր է տոնել ոչ թե հաղթանակը, այլ այն, որ դուք խիզախել եք ռիսկի գնալ։
Երիտասարդների հաջորդ խմբին նույնպես առաջարկել են հարցարան լրացնել, բայց այս անգամ՝ զգալիորեն բարդացված։ Ոչ ոք գլուխ չի հանել առաջադրանքից։ Աղջիկների հետ հանդիպելիս համարձակվել են զրույցի բռնվել նրանցից համեմատաբար ավելի քիչ հմայիչների հետ։
Աղջիկների հետ կատարած գիտափորձի արդյունքը նույնն է եղել։ Եթե աղջիկները հաջողությամբ հաղթահարում են հեշտ հարցարանը, անվարան ծանոթանում են ամենահմայիչ երիտասարդների հետ և արհամարհանքով վերաբերվում նրանց, ում համարում են իրենց ուշադրությանն անարժան։
Այսպես, հասարակ փորձի միջոցով հնարավոր է շահագործել ինքնագնահատականը։ Ամեն մարդ ստանում է լավ կամ վատ գնահատական հասարակությունից, որի ներսում ապրում է։ Նրա ինքնագնահատականը մեկ բարձրանում, մեկ իջնում է՝ կախված դրվատանքից կամ նախատինքից։ Եթե ուզում եք իրոք ազատ մարդ լինել, պիտի հաղթահարեք կախումը «աղել-յուղելուց» և ինքներդ ձեզ միավորներ տաք։ Այդ դեպքում ինքնագնահատականը բարձրացնելու համար կարելի է ռիսկի գնալ, փորձել ինչ-որ իրոք դժվար մի բան անել՝ հասկանալու համար, թե ինչի եք ընդունակ։ Բայց չարժե առանձնապես տրտմել, եթե հանկարծ ձախողեք։ Հաղթանակը, բացի ձեր տաղանդից, շատ ուրիշ հանգամանքներով էլ է պայմանավորվում։ Այնպես որ հարկավոր է տոնել ոչ թե հաղթանակը, այլ այն, որ դուք խիզախել եք ռիսկի գնալ։
Հայոց լեզու
1. Որտեղ հարկավոր է, և-ից առաջ ստորակետ դիր։
·
Նա թափառեց օտար ժողովուրդների հայրենիքներում, և ցավակից եղավ անօգ մարդուն։
·
Շիկնեցին Մեծ ու Փոքր Մասիսների գագաթները, և երկնքի կանաչ-կապույտը ժպտաց վաղորդայնի շողերով։
·
Արաքսը սրընթաց դեպի Շարուրի դաշտն էր հանում իր ջրերը և տեղ-տեղ ողողում ափամերձ տարածքները։
·
Դաշտավայրը գրկաբաց ողջունում էր հանապազօրյա կյանքին, և սլացիկ բարդիների արանքից դեպի երկինք էին ոլորվում ծխի կապույտ ժապավենները։
·
Արաքսի ափին առավոտն էր դիմավորում Արտաշատը,
·
և այն մատնում էր քաղաքի եռուզեռը։
·
Վարդանը սփրթնեց, աչքերը շողացին մռայլ մի ցոլքով և նա վերջին հայացքով մի ակնթարթում կտրեց զորագնդերը։
·
Ներքևում նա տեսավ քաղաքներ, և լսեց հայաբառ չնաշխարհիկ երգը հերկվորի։
2. Տրված բարդ նախադասությունների բաղադրիչները անջատիր ստորակետով.
·
Մի օր արքայական սոխակը երգեց այնքան սխանչելի, որ կայսրի աչքերն արցունքով լցվեցին։
·
Նա հավատում էր, որ իրենցից որևէ մեկը ելքի ճիշտ ուղղությունը կհիշի։
·
Գրագիրնկերը թույլ էին տալիս, որ Համբարձումն իրենց հետ կւատակներ աներ։
·
Նրա կյանքի մանրամասները, քանի որ շարադրված էին պատմական տարբեր աղբյուրներում, հեռու էին գայթակղիչ լինելուց։
·
Այն լուրերը, թե ընտրատարածքներում լուրջ խախտումներ են, եղել արագորեն տարածվեցին։
·
Նա նախքան կպատասխաներ պատանու հարցերին, ուղեպայուսակից զանազան ուտեստներ հանեց։
·
Ով թշնամուց ճշմարտություն է ակնկալում, կանխավ հավատում է ստին։
·
Եթե ստերն ասվում են հանդիսությունների ժամանակ, ոչ ոք դրանց ուշադրություն չի դարձնում։
·
Երբ վերջացրեց իր սովորական աղոթքը, տատս ներքնակի տակից հանեց մի փոքրիկ կապոց։
·
3. Տրված ուղղակի մեջբերվող նախադասությունները դարձրու անուղղակի.
·
Հայոց լեզու
1. Գտիր շարադասության սխալները և ուղղիր.
·
Այս տարի եվրոպական շատ երկրներում մեծ ցույցեր եղան։
·
Հայաստանում Ուկրաինայի նախկին դեսպանը մեկնել է Լոնդոն։
·
Երկրաշարժից տուժած բոլոր ընտանիքներին պետությունը փոխհատուցում տվեց։
·
Մի քանի ճանաչված ՀՀ մարզիկներ կմասնակցեն օլիմպիական խաղերին։
·
Հանրահայտ իսպանական ֆուտբոլի ակումբները մեծ գումարներ են ծախսում լավագույն խաղացողներին գրավելու համար։
·
Հանցագործության վայրում գտնվել է հնամաշ վերարկու տղամարդու։
·
Գեղասահքի աշխարհի առաջնություններում ռուս մարզիկները միշտ պատշաճ մակարդակով են հանդես եկել։
·
Գերմանական հանրահայտ ընկերությունը վաճառքի է հանել իր նոր արտադրանքը։
·
Հայաստանի յուրախանչյուր քաղաքացի պարտավոր է մասնակցելու այս ազգապատպան գործին։
·
Մենք ոչ թե մրցումների ենք պատրաստվում, այլ մեկնում ենք ընկերական խաղերի։
·
Հանրաֆանաչ անգլիական «Ավե» ընկերությունը արդեն վաղուց հայկական շուկայում է։
·
Համաշխարհային Իսլամական համաժողովը այդպես էլ չկայացավ։
·
Ամռան մեղմ հովերի մեջ արմավենիներն էին օրորվում։
·
Վերջին օրերս լույս տեսավ գրողի բանաստեղծական ժողովածուն
·
Մեր երկրները կապված են բազմաթիվ պատմական և մշակութային կապերով։
2. Որ նախադասության մեջ բացահայտիչ կա, դիր համապատասխան կետադրություն.
·
Նրա՝ իմ վաղեմի ծանոթի հետ իջևանել էի երկրաբանների վրանում։
·
Ականավոր լեզվաբան Մանուկ Աբեղյանը ծնվել է 1865 թվին։
·
Գնա և պատգամիր հանուր աշխարհին՝ հարավին և հյուսիսին, արևելքին և արևմուտքին երջանկության իմաստը։
·
Կայսրը որպես երկնքի որդի հավակնում էր կարծելու թե իրավունք ուներ տիրելու ինչպես մարդկային տարերքին այնպես էլ բնությանը։
·
Նրա ահեղագոչ ձայնը անցավ որպես փոթորիկ երկրի մի ծայրից մյուսը։
·
Ասորեստանի թագուհի Շամիրամը լսած լինելով Արայի գեղեցկության մասին երազում էր նրան հանդիպելու մասին։
·
Այդ առեղծվածային դրամները իբրև՝ արծաթյա և ոսկյա բախտավորության խորհրդանշան հատուկ հատվել էին Նոր տարվա համար։
·
Նրան մեծ շուքով առաջնորդեցին՝ Աշոտ արքայազնի հոր, Գագիկ թագավորի նստավայրը։
·
Միակ մարդը որ կողմնակից էր՝ Բյուզանդիայի կայսեր, Կեսարի հրամանին նրա հավատարիմ զինակիրն էր։
·
Աթենքում հնագույն քաղաքակրթության օրրանում գիտաժողով տեղի ունեցավ։
3. Նախադասությունները դասավորիր ճիշտ հերթականությամբ.
·
Եվ այդ նշան-պատկերները կոչվում էին հիերոգլիֆներ, որոնց քանակը հասնում էր մոտ 750-ի, և դրանք փորագրում էին քարի, փայտի, նաև պապիրուսի վրա։
·
Գրի ստեղծումը դարձավ պահանջ, սակայն սկզբնական գիրը բառի պարզագույն նկարն էր, ինչպես արևը, որ պատկերվում էր մեջտեղում կետ ունեցող շրջանի նշանով։
·
Մ.թ.ա. IV հազարամյակում եգիպտացիների գիտելիքները այնքան շատ էին, որ դրանց բանավոր փոխանցումը բերնդեբերունդ դառնում էր անհնարին։
·
Հետագայում նշանով սկսեցին արտահայտել ոչ միայն առանձին բառեր, այլև մեկ կամ մի քանի բաղաձայն հնչյուններ՝ բաց թողնելով ձայնավորները։
1. Դասավորիր պարբերություններն ըստ տրամաբանական հաջորդականության.
1. Միջատները շատ զգայուն են մագնիսական դաշտի նկատմամբ. բավական է հետևել տնային ճանճին, կողմնացույցով որոշել, թե որտեղ են հյուսիսն ու հարավը, և կտեսնեք, որ եթե քամի չկա, ոչինչ չի խանգարում ճանճին. նա միշտ նստում է որոշակի ուղղությամբ՝ կա՛մ հյուսիս-հարավ, կա՛մ արևելք-արևմուտք։
2. Եթե նրան դնեք ուժեղ մագնիսի բևեռների միջև, նախ կսկսի անհանգստանալ, ապա ճնշված կանշարժանա նշված ուղղություններից մեկում։ Դուք կտեսնեք, թե ինչպես է նա գլուխը «հարդարում»։
3. Իսկ եթե մագնիսը զգուշորեն հեռացնեք, ապա ճանճը կսկսի մաքրվել՝ թաթը թաթին քսելով և թևերից ինչ-որ բան քերելով։ Մի՞թե տարօրինակ չէ։
4. Թե ինչպես է ճանճը զգում մագնիսային դաշտը, և ինչու է բնությունը նրան օժտել այդպիսի հատկությամբ, առայժմ պարզ չէ։ Ըստ երևույթին, նա ինչ-որ զգայուն օրգան ունի, որն ընդունակ է մագնիսական ուժագծերի ուղ+ղությունն զգալու ոչ պակաս ճշգրտությամբ, քան կողմնացույցը, բայց գիտնականներն առայժմ այդ օրգանը չեն գտել։
2. Կարդա էջը, տարածաշրջանային կամ միջազգային նորություններից երեք ամենահետաքրքիրները վերապատմիր քո բլոգում, նշիր տեղեկությանդ աղբյուրը։
Комментариев нет:
Отправить комментарий