вторник, 23 августа 2016 г.

Անգլուխ Ձիավորը


Ինձ դուր եկավ այն հատվածը, որ պանդոկում կազմակերպում են մենամարտ և սկսվում է կրակոցը:
Ամեն մեկը հանում են իրենց ամենա ուժեղ զենքերը և պատրաստվում են իրենց թշնամու մահին։Նրանք չեն կարողանում իրենց կառավարել և երկուսնել մահանում են։ինձ դուր է եկել այդ հատվածը, որովհետև այնտեղ կա շատ հետաքրքիր Էքշոն պահեր, այսինքն շատ գեղեցիկ մենամարտային հատվածներ:Ինձ դուր է եկել նաև այդ հատվածը, որովհետև ես կինոման եմ իսկ ֆիլմերում այդպիս շատ—շատ պահեր կան։ Այնտեղ պատմում է մի մարդու մասին որը սկսում է բոլորին սպանել մինչև գտնի իր գլուխը, Որովհետեւ նա անգլուխ ձիավորն է։ և նրա վրան որս է կազմակերպում Ցեբ Ստումպը և իր օգնականները։ Զեբ Ստումպը նրան նաև անվանում  է սատանա, որովհետև շատ ժամանակներ չի կարողանում նրան բռնել։ Եվ իր որսը ավարտել։ Դե ինձ թվում է թե այս գիրքը ավելի արկածային չե քան մենամարտային: Այս գիրքը ունի իր լավը և վատը: Գիրքը կարա հետաքրքիր լինի և արկածասեր և մենամարտային գրքեր կարդացողներին։
Ինձ թվում է նա ուզում է ասել, որ դու քո ուզածին կարող ես հասնել, որովհետև ամեն ինչ կյանքում հնարավոր է։

Комментариев нет:

Отправить комментарий